lørdag 22. desember 2007

feliz natal pra todo mundo!

etter en lang natt med fly og buss, befinner jeg meg naa i Goiania, en by rett utenfor hovedstaden Brasilia. her skal jeg og kjetil feire jul og nyttaar med familien til ei brasiliansk veninne. det er rart aa vare her, langt borte, naar jeg vet at alt staar paa hodet hjemme i norge, for det er jo faktisk lille lille julaften i dag! her er det rett og slett ikke mye folelse av jul. ingen kakemenner, inegn julekalender ++ saa saann sett skal nok julen passere uten atfor mye savn og hjemlengsel. forelopig er det ingenting som slaar den gode norske jula!

jeg vil egentlig bare onske alle sammen en riktig god jul, her fra Brasil. tenker paa dere alle sammen, og skulle onske jeg kunen trylle meg hjem for en liten juleferie. men faar heller utnytte sjangsen til aa faa feire jul i et annet land, og prove aa nyte det, og ha glede av det, selv om det er veldig forskjellig fra hjemme. men det er nok naar de gode kjendte juletradisjonene forsvinner, det ekte budskapet kommer frem!

GOD JUL ALLE SAMMEN!

beklager mangelen paa bilder, men pcen bestemte seg for aa klikke.

ps: reisebrev i siste utgave av grimstad adressetidene!

Ingen kommentarer: